sâmbătă, 17 iunie 2017

NORMALITATE(?)

 Nu am mai intrat de mult pe internet.Nu am avut timp.Stiu ca suna ca o scuza cliseu dar chiar nu am avut timp sa aprind calculatorul.
 Va spun ca nu stiu cum va descurcati voi,cele cu mai multi copii dar eu cad lata in fiecare seara dupa ce bebelicica adoarme(bine macar ca are somnul de noapte linistit),iar ziua urc-cobor scari si incerc sa fac de toate(curatenie,mancare etc) dar oricat ma stradui,casa parca nu este curata,mancarea nu este gata la timp...
 Zilele trecute m-am rasfatat cu 15 minute pentru a imi da unghiile cu lac(incolor,bineinteles)
 Bebelicica este minunata,doar ca am avut si inca avem niste emotii cu o problema care credem noi ca nu exista de fapt si ca este doar o gresala pentru ca avem incredere in ce vedem la ea.
 Speram ca luna asta,dupa un al 3-lea drum la Bucuresti sa aflam despre ce este vorba.
 In atelier nu am mai intrat decat asa..rar,cu bebelicica in scoica si interesata de jucaria ei preferata -o banala punga care fosneste.


 Cu toate astea am terminat prima husa de la cele 3 tamburele cumparate atunci cand ne-am mutat si care erau tare uratele.Eram la un pas de a le arunca dar sunt extrem de practice,poti sta pe ele,pot fi folosite ca mici masute-cred ca am dat 50 de lei pe unul de la Dedeman daca nu ma insel.
 Ma bucur ca am mai reusit sa fac ceva pentru casa noastra si sa o coloram mai mult.
 Husa este facuta in intregime din resturile de la ultima patura si are acelas model.
 Arata tare drgut si am inceput-o pe urmatoarea care va fi in 2 culori.



 Eu cred ca o voi folosi ca masuta langa scaunul in care lucrez....


 Ideea este ca incep de la un timp sa ma intreb daca asta este noua noastra normalitate.
 Nu ma refer la oboseala..ci la faptul ca linistea noastra sufleteasca s-a dus.
 Nu cred ca vom mai avea parte de ea,mereu ne vom face griji pentru mica A.
 Chiar si cand va fi mare si plecata de acasa..vom gasi noi din ce sa ne facem griji(daca a mancat,daca si-a luat umbrela,daca stranuta de 3 ori in loc de 2 😆😆 )...
 Cineva drag mi-a zis ca  asa este cand ai bilet in primul rand.
 Cert este ca momentan sunt bulversata putin,nimic nu este asa cum ma asteptam,este absolut superb sa fi mama,dar tremurul asta al inimii si gandul la ziua de maine ma sperie.
 Asta pentru ca ea(mica A.) este perfecta 💗si eu nu.Iar eu m-am saturat de stangacii,vreau profesionalism din partea mea 😆😆😆.
 Ar trebui totusi sa imi fac griji pentru ziua de maine atunci cand va veni nu? 😕
 Da,probabil ca am sa ma pacalesc ca asa voi face 😆😆😆


Imbratisari!

P:S.va sfatuiesc sa va uitati pe Copilarim  unde Rux a lansat canalul de Youtube al blogului-sa imi spuneti mie daca nu are voce de spus povesti-calda si linistita...

8 comentarii:

  1. La noi...da, asta e noua normalitate plus oboseala din timpul noptii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu-mi imaginez viata fara ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. In privinta treburilor...subscriu!

    RăspundețiȘtergere
  4. o postare plină de gânduri pentru micuţa ''păpuşică''- eu zic că este normal să îţi doreşti să faci tot ceea ce este necesar pentru sănătatea ei şi să o creşti minunat de bine !!! dar nu poţi fi perfectă - trebuie să ai grijă şi de tine, nu poţi să fii robot !
    ai lucrat minunat husa pentru taburel ! felicitări !
    pupic şi o duminică minunat de plăcută vă doresc ! multă sănătate tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti perfecta pentru ea:). Si o sa aveti altfel de liniste:), una plina de bucurie:) care va coplesi orice frica:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vei avea chiar in permanenta atat de pregnanta aceasta neliniste, dar ea va exista mereu. Asta face parte din viata de parinte.
    Stii ce ti-am mai zis "esti mamica perfecta pentru puiul tau". Te rog eu mult nu te mai stresa din cauza stangaciilor. Eu simt ca am pierdut atata timp incercand sa fiu perfecta... o mama ca cele de pe net si nu as vrea sa faci aceeasi greseala. RELAXEAZA-TE! In ceea ce priveste curatenia in casa pregateste-te ca va veni perioada cand va umbla, va imprastia... se va agata de toate cele. Nici nu iti vei da seama cand va trece acesta perioada si va invata sa si stranga dupa ea, dar cu dezordinea va trebui sa te cam obisnuiesti.
    Multa sanatate va doresc! Nu cere prea mult de la tine caci vei obosi. suna ciudat, dar fii un pic egoista caci daca tu esti bine, odihnita, vesela, puternica si cei din jur vor fi fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, nu stiu ce sa zic, nu cunosc destule detalii ca sa imi dau seama daca starea ta de grija permanenta este normala sau nu. Probabil ca este, cata vreme ai in grija un pui mic si dependent total de tine, dar sa stii ca daca ea depaseste un pic nota firescului si se apropie mai mult de frica decat de grija, deja nu mai e bine. Nu stiu daca ma fac inteleasa, dar iti propun sa analizezi aspectul si sa incerci sa ai mai multa incredere in Dumnezeu si in voi si in micuta si sa nu permiti fricii sa murdareasca spatiul bun in care va aflati, caci frica nu aduce decat rau dupa sine. Curaj, incredere, putere si liniste iti doresc. Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, te imbratisez :*!
    Iti doresc sa iti regasesti linistea - e foarte importanta. Si te imbratisez cu mult drag :*.
    Doamne Ajuta si multa multa sanatate sa fie. Tu esti minunata - ai creat o lume de basm si sunt sigura ca micuta A este cea mai fericita fetita din lume !!
    Te imbratisez si iti multumesc pentru gandul frumos si bun! Am pus momentan pe pauza yt (exista doar trei filmulete) - coprezentatorul meu e convalescent si ma rog sa se refaca repede, caci am ametit de atatea suisuri si coborasuri.
    Pupici cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.